- гнучкість;
- структурованість;
- інтерактивність;
- персоналізація;
- вмотивованість;
- нова роль вчителя;
- інноваційна діяльність учня.
Структурованість – систематизація навчальних матеріалів, відповідно до навчальних планів і програм.
Інтерактивність – використання 3К-технологій (комунікації, співпраці, кооперації) для обміну та опрацювання різноманітних даних.
Персоналізація – все навчання зорієнтоване на розвиток індивідуальних особливостей та потреб учня.
Вмотивованість – учень має бути мотивований, працьовитий, мати вміння і бажання працювати самостійно.
Нова роль вчителя – координатора персоналізованого розвитку учня та неперервного особистого розвитку.
Інноваційна діяльність учня – активна, динамічна, розумова і емоційна діяльність учня з використанням хмарних технологій як під час навчання, так і під час виконання домашніх робіт.