Воно має:
– бути інноваційним, ІКТ–насиченим, підтримувати тенденції та стратегії розвитку загальної середньої освіти;
– бути відкритим для усіх учасників навчально–виховного процесу;
– відповідати принципам педагогічної доцільності, цілісності, індивідуалізації, синергетичності, пізнавальної активності та самостійності;
– мати чітке виокремлення структурних компонентів;
– створюватися і використовуватися за потребою, відповідно до мети навчання;
– забезпечувати ефективність навчального процесу;
– сприяти підтримці активної комунікації всередині навчального середовища;
– забезпечувати навчально–виховну діяльність учнів;
– зорієнтовувати педагогів на розвиток особистості учня;
– забезпечувати створення персональної траєкторії розвитку як особистості учня, так і вчителя;
– забезпечувати мобільність суб’єктів та віртуалізацію об’єктів навчання;
– забезпечувати різноманітність навчальних компонентів;
– створювати умови для активної співпраці;
– бути доступним будь–де і будь–коли;
– підтримувати складну ієрархію.
Новини освіти, практичні поради та корисні посилання для вчителів інформатики
-
Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усьому світі і, зокрема в Україні, веде до усвідомлення зручностей і переваг їх використання....
-
28 квітн я 2023 року, відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти,...
-
гнучкість; структурованість; інтерактивність; персоналізація; вмотивованість; нова роль вчителя; інноваційна діяльність учня.