Критерії оцінювання

 Ознайомитися із критеріями оцінювання Ви зможете за такими посиланнями: 

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Прикладне програмне забезпечення загального призначення. Текстовий редактор»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Інформаційна модель. Алгоритми»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Графічний редактор»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Глобальна мережа Інтернет та її можливості»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Операційна система. Робота з дисками»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Програма. Мова програмування»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Рядкові величини. Вказівки створення графічних зображень»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Табличні величини»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Вказівки повторення і розгалуження»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Звернення до алгоритмів і функцій»

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Електронні таблиці»

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів з теми «Інформаційна система»

       Під час оцінювання навчальних досягнень учнів слід враховувати дотримання ними принципів доброчесності, а саме: вияв поваги до інших осіб, їхніх прав і свобод, дбайливе ставленнядо ресурсів і довкілля, дотримання принципів академічної доброчесності. У разі порушення цих норм під час навчальної діяльності, учитель може прийняти рішення не оцінювати роботу з обов’язковим поясненням причини. Оцінка результатів навчання учня є конфіденційною інформацією, яку повідомляють лише учню, його батькам або іншим законним представникам. Відомості, отримані під час тематичного та підсумкового оцінювання результатів
навчання, застосовують у формувальному оцінюванні, зокрема, для вироблення навчальних цілей на наступний період, визначення труднощів, що постали перед учнем /ученицею, та коригування освітнього процесу.
        У разі звільнення учня від роботи за комп’ютером оцінюватися мають ті з зазначених у програмі складових компетентності, які можуть бути набуті без використання комп’ютера (переважно знаннєві й ціннісні). Зауважимо, що якщо учень звільнений від роботи за комп’ютером, але стан здоров’я дає йому можливість використовувати смартфон, то завдяки спеціалізованим програмним засобам він може значною мірою набути й діяльнісних компетенцій, згідно з вимогами навчальної програми. Рівень набуття таких компетенцій також має оцінюватися.
           Якщо рівень результатів навчання учня визначити неможливо через тривалу його відсутність та неможливість організації для нього дистанційного чи індивідуального (домашнього) навчання, у класному журналі та свідоцтві досягнень робиться запис «(н/а)» (не атестований(а)) (Додаток до наказу No289 від 01.04.2022 р. https://is.gd/dodatok289).