Потрібно щось змінювати!


     Думаю, що зі мною кожен з батьків чи вчителів погодиться, що шкільна освіта є вже дещо застарілою для наших дітей, та й не тільки для дітей, але й для вчителя. Виключенням є вчителі близькі до пенсійного віку, але ж самі розумієте, на теперішню пенсію не проживеш.
     Кожен предмет у школі потребує новітнього бачення. Зараз повсюди тільки й чутно про STEM-освіту. Ми, вчителі, з острахом говоримо про неї, не розуміємо, що вона собою представляє, але бачимо по навчальному процесі, що щось міняти таки потрібно.
     Традиційне навчальне середовище вже не може забезпечити потреби суспільства у наданні якісних освітніх послуг. Це пов'язано насамперед з тим, що навчальне середовище загальноосвітніх навчальних закладів було сформовано в умовах іншої мети освіти і завдань, що стояли перед суспільством у XX столітті.
      Вимоги суспільства до освіти змінюються і сьогодні, як зазначає Спірін О.М.: «Головна мета використання освітньої системи – якісне відтворення людського потенціалу країни для забезпечення стратегічних завдань розвитку суспільства. Дійсно, освіта як система являє собою унікальний соціальний інститут, покликаний розвивати та примножувати людський капітал суспільства, формуючи ідеї, соціально-значущі ідеали, світоглядні позиції, надії, що конструюють як майбутнє суспільство в цілому, так і долі окремих людей».
      Сучасна школа, яка спрямована на всебічний розвиток особистості, має навчати творчості, інноваційності, критичному мисленню, вмінню вирішувати проблеми, розвивати комунікативні, співробітницькі, життєві та кар’єрні навички, працювати з даними, медіа та розвивати компетентності з інформаційних технологій. Тому, першочерговим завданням стає розвиток особистості учня в умовах інноваційного навчального середовища загальної середньої школи 21 століття.