Однією з сучасних відповідей на проблему розриву теорії та практики стали кейс-уроки. Сьогодні концепція case-study широко застосовується в провідних школах та університетах світу, а серйозне навчання керівників або фахівців складно уявити без розв'язання кількох сотень таких практичних завдань. Викорстовуючи Інтернет, можна без зусиль ознайомитися не тільки готовими напрацювання вітчизняних фахівців (кейс-уроки Володимира Співаковського та ін.), а і з передовими європейськими матеріалами.
Кейс-урок – це урок, побудований на спільному розгляді та обговоренні однієї або декількох проблем, явищ або тем. Чому важливо сучасному поколінню використовувати на уроках саме такий вид занять? Під час кейс-уроку учні не тільки беруть активну участь у навчальному процесі, але можуть бачити практичне застосування отриманих знань. Оскільки під час звичайних уроків багато учнів переходять у так званий «пасивний режим», тобто просто слухають, часто не заглиблюючись у завдання, то кейс-уроки не тільки активізують аудиторію, примушуючи її осмислювати отримані знання, але й включають її в спільну роботу.
На уроках інформатики вчителі часто почали використовувати завдання - створити певний проєкт чи розв'язати за допомогою мови програмування певну практичну задачу, а ще як зараз модно прив'язувати проєкт (задачу) до патріотизму чи воєнної тематики. На простих завданнях діти вчаться розглядати тему з різних боків, виокремлювати важливе, розпізнавати та аналізувати ключові аспекти. У такій концепції, навіть якщо молода людина не знає точної відповіді на одну з проблем, вона зможе сформувати перелік необхідних питань, визначити, до якої галузі вони належать, де шукати необхідні відповіді. Це не що інше як впровадження в Україні потужного інструменту навчання, а саме - кейс-уроків.
На уроках інформатики вчителі часто почали використовувати завдання - створити певний проєкт чи розв'язати за допомогою мови програмування певну практичну задачу, а ще як зараз модно прив'язувати проєкт (задачу) до патріотизму чи воєнної тематики. На простих завданнях діти вчаться розглядати тему з різних боків, виокремлювати важливе, розпізнавати та аналізувати ключові аспекти. У такій концепції, навіть якщо молода людина не знає точної відповіді на одну з проблем, вона зможе сформувати перелік необхідних питань, визначити, до якої галузі вони належать, де шукати необхідні відповіді. Це не що інше як впровадження в Україні потужного інструменту навчання, а саме - кейс-уроків.